Integrace Atlassian nástrojů

Zajistíme perfektní provázanost vašich Atlassian nástrojů a jejich integraci na firemní software. Zjednodušíme vám práci. Poskytneme vám nový pohled na data, který vám umožní efektivně řídit vaši organizaci.

Využíváte ve firmě další software a ocenili byste jednotný pohled na data? Trápí vás, že uživatele vytváříte několikrát v různých systémech? Rádi pro vás napojíme systémy Atlassianu na ostatní firemní software.

Příklady integrací Atlassian nástrojů z naší praxe

  • Integrace s MS Sharepoint
    • Pro načítání aktuálních dat do Sharepointu
  • Integrace s Money
    • Čteme exporty dat z Money o nákladech na jednotlivých projektech, ty poté přidáváme do přehledu projektu a díky tomu jsme schopni finančně řídit projekty
  • Integrace s proprietárním informačním systémem zákazníka pro správu zaměstnanců
    • Obousměrná synchronizace odpracovaných hodin
    • Synchronizace stavu projektů a obchodních zakázek

Spolehlivě vám zajistíme

  • Odbornou konzultaci a analýzu možnosti využití systému v podniku
  • Školení pro administrátory a uživatele systému
  • Správu systému, hosting
  • Integraci s ostatními firemními systémy
  • Zakázkový vývoj modulů pro individuální potřeby klienta
  • Prodej, instalace a integrace vlastních modulů společnosti: Confbox add-on, Easy Mind add-on, SLA Plugin, Work Report plugin, ALM Pack
  • Prodej modulů třetích stran: výběr z více než 1000 rozšiřujících přídavných modulů k aplikaci na Atlassian Marketplace
Mgr. Tomáš Páral

Petr Michálek Sales Director

+420 602 507 062

sales@morosystems.cz

*
*
*

Naši práci důvěřují tyto firmy

Kontaktujte nás