JIRA Service Desk

JIRA Service Desk je nástroj pro efektivní řízení servisních týmů kompatibilní s ITIL. JIRA Service Desk poskytuje jednotný komunikační kanál pro zákazníky a jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky servisní podpory.

JIRA Service Desk je nástroj pro efektivní řízení servisní podpory. Je postavený nad JIRA Core a využívá všech špičkových vlastností JIRA jako je snadná konfigurovatelnost, jednoduché uživatelské rozhraní, perfektní zabezpečení dat, atd.

Klíčové vlastnosti JIRA Service Desk

Mezi klíčové vlastnosti JIRA Service Desk patří

  • zjednodušené uživatelské rozhraní určené pro servisní týmy – fronty požadavků, SLA parametry, atd.
  • snadná přizpůsobitelnost na firemní procesy a plná kompatibilita s ITIL
  • zákaznický portál – jednotný komunikační kanál se zákazníky
  • nástroje na měření a vyhodnocení kvality poskytovaných služeb
  • napojení na konfigurační databázi CMDB/Asset management
  • napojení na JIRA Software – snadné propojení servisních a vývojových týmů
  • napojení na znalostní bázi, jejíž využití snižuje počet zadaných ticketů a zlevňuje podporu

Licence

Licence JIRA Service Desku je založena na tzv. agentech. Agent je z pohledu licence uživatel JIRA, který může komunikovat a řešit úlohy zadané uživateli service desku.

Spolehlivě vám zajistíme

  • Odbornou konzultaci a analýzu možnosti využití systému v podniku
  • Školení pro administrátory a uživatele systému
  • Správu systému, hosting
  • Integraci s ostatními firemními systémy
  • Zakázkový vývoj modulů pro individuální potřeby klienta
  • Prodej, instalace a integrace vlastních modulů společnosti: Confbox add-on, Easy Mind add-on, SLA Plugin, Work Report plugin, ALM Pack
  • Prodej modulů třetích stran: výběr z více než 1000 rozšiřujících přídavných modulů k aplikaci na Atlassian Marketplace
Mgr. Tomáš Páral

Petr Michálek Sales Director

+420 602 507 062

sales@morosystems.cz

*
*
*
*
*
*

Naši práci důvěřují tyto firmy

Kontaktujte nás